Коментарі

Home Resort, як спосіб заховати проблеми Нової Березівки

У своєму прагненні залучити нових наївних покупців нерухомості, власники “ок жбк нова березівка сервіс” не знайшли нічого кращого, ніж використати старий хід – ребрендинг. Вже зараз вони починають вливати рекламні бюджети у назву Home Resort City, реєструючі доменні імена, змінюючи формат рекламних банерів та купуючи ботів, що розписують переваги “курорту” на території Березівки.

Нажаль десятки жителів цієї котеджної забудови добре пам’ятають, що початково цей резорт називався Olympic Park, а ребрендинг в Нову Березівку відбувся порівняно недавно, з єдиною метою – приховати злочини тих, хто кинув сотні людей на величезні гроші в Олімпік Парку і зараз продовжує керувати ок жбк нова березівка сервіс, роблячи те саме. Отже, після того, як жителі Нової Березівки почали публічно розповідати про те, з якими проблемами вони стикаються, намагаючись співіснувати з так званим “жеком”, вішати локшину на вуха новоприбулим інвесторам стає все все складніше, а землі, на території Олімпік Парку все ще дуже багато. Тому вся надія на те, що вдасться продати знайти ще сотню-другу ділянок та недобудов під новим солодким соусом Хоум Резорт

Хочеться ще раз нагадати панам Козіну, Школьніку та Розживіну – найкращою рекламою для котеджного містечка є задоволені наданням послуг та умовами проживання жителі, а не бігборди, ролики та замовні матеріали в ЗМІ. Чомусь постсовкові “бізнесмени” не здатні проштудіювати основи економіки далі розділу реклама й маркетинг, а варто було б зазирнути ще в розділи лояльність клієнтів, якість товарів та послуг і підбір персоналу (не зашквареного скандалами з жителями).

1 коментар

Click here to post a comment

Барахолка Нової Березівки