Коментарі

PR-служба Home Resort – вірні послідовники Гітлера

Садист та один із найкривавіших диктаторів людства, Адольф Гітлер, у своїй книзі Mein Kampf, написав про такий пропагандистський прийом, як Велика Брехня (große Lüge)), – “брехня настільки велика, що ніхто не повірить у те, що хтось мав сміливість спотворити реальність так безсоромно”.

Очевидно, що істота, яка підписувалась, як PR-служба Home Resort, керувалась саме цією ідеєю Адольфа Алоізовича, коли публічно спробувала звинуватити у псуванні майна, яке належить мешканцям, які наважилися виступити проти свавілля фейкжеку –

УВАГА!

самих цих мешканців!

Так-так – люди зібрали власні гроші, зробили своїми силами макет плакату, який інформує про небезпеки, що очікують жителів Нової Березівки,  офіційно оплатили спершу перший носій, який було обірвано через певний час, потім оплатили ще один, біля якого самі ж виставили охорону і самі ж обірвали обидва своїх борда, а заодно ще й плакат іншого домовласника з території Нової Березівки, це ж логічно, хіба ні? Ця “PR-служба” навіть придумала якусь фантасмагорично-конспорологічну теорію про те, як це відбувалося, і ми вважаємо, що це варто зберегти, як, поки-що, один із найяскравіших прикладів, до якого маразму може прийти власник фейкжеку, намагаючись відбитися від жителів, яким він мав би просто надавати послуги, згідно укладених договорів.

 

Отже, цей зразок наслідування Адольфа Алоїзовича, який недолугі “фахівці” фейкжеку перетворили на пародію, як видно зі скріншотів, зроблених через 3 дні після його появи в чаті із 177 учасників, знайшов схвалення аж у одного. Взагалі, ці чатівські схвалення (лайки) мало що означають, але фейкжек любить хизуватися великою “підтримкою” жителів, яка, на їхню думку, полягає у 10-20 “лайках” під повідомленнями з котиками, фотографіями куль, що літають над нашими будинками і т.п., а тут таке фіаско… Схоже, що функціонери фейкжеку сильно недооцінили розумові здібності мешканців, намагаючись їм накласти на голови таку кількість локшини та впихнути в якийсь умовно-читабельний текст стільки брехні за один раз. Проте, в їхній теорії всесвітної змови проти ок жбк нова березівка, є речі, які ми б хотіли прокоментувати:

  1.  На першому скріні ми бачимо ніби-то згоду фейкжеку продовжити комунікації на відкритому для всіх жителів майданчику у Viber, де всі мають рівні права і є лише один адміністратор з числа жителів, який не втручається у спілкування. Але в той же день, переконавшись, що ніхто вже не вірить брехням фейкжеку, які дуже швидко розкриваються небайдужими мешканцями, піарники Козіна намагаються перевести всіх на свій контрольований майданчик:

При цьому, як видно з цього ж скріншоту, повністю ігноруються питання, навіть раніше лояльних до фейкжеку мешканців. І, через трохи, знову зявляється повідомлення з рекламою “комунікаційного майданчика”, який створений та повністю контролюється фейкжеком. Десь в цей же час істота змінює своє найменування з PR-служба Home Resort на просто PR-служба, але логотип із ще однією зареєстрованою ТМ Козіна лишається той же. Знову, як видно нижче, на прямі запитання від мешканців жодних відповідей:

І в цей момент нам стало остаточно зрозуміло, що із цією фейсбук-групою, в яку так хоче загнати всіх PR-служба, щось явно не те… Тому, той самий Хаврук Олег, якого так люблять поливати брудом з брехні та фейків самі фейкжеківці, спробував подивитися на цю групу, як зареєстрований користувач соціальною мережі, під своїм справжнім іменем. Але… виявилось, що чомусь для нього ця група не доступна, хоча він є одним із перших, хто вклав кошти в нерухомість на території Нової Березівки, має дійсний договір з фейкжеком, родина якого постійно проживає на території, яку нині рекламують, як home resort. При цьому, ми провели експеримент і спробували увійти на сторінку такої милої для PR-служби групи в ФБ, під іншими користувачами соціалки, і – чудо! Виявилось, що група у них відображається, а от у ряду жителів, які задають незручні для ок жбк нова березівка питання, вхід туди заблокований. Нагадаємо, що піар-ас НБ окремо зазначав, що ця група саме для жителів, а не для когось там ще. Ось як це виглядало на практиці:

2.  Щодо “единомишленников” пана Хаврука, то мусимо відмітити, що у пана Хаврука є однодумці і їх чимало серед мешканців НБ, адже абсолютна більшість нас – громадяни України, які володіють державною мовою значно краще, ніж ті, хто відповідає за комунікації у фейкжеку.

3. PR-служба Home Resort дуже переконливо, як їм здається, пише, що “Борд жодного разу нікому не заважав, та не тільки тому, що відділ продажів був” (ЗАРАЗ БУДЕ СМІШНО) “заздалегідь підготовлений  та знає як ефективно працювати з такими запереченнями, а навіть тому, що зміст борду про Нову Березівку був незрозумілим для потенційних покупців, які їхали до відділу продажів HOME RESORT” – граматика та орфографія збережені 🙂 Отже, цього разу PR-аси з фейкжеку ставлять під сумнів розумові здібності вже потенційних своїх покупців, які не здатні не лише прочитати кілька слів, на їхню думку, але й не знають, що таке адреса сайту і як на неї потрапити, аби прочитати більше інформації, ніж є на борді:

Обережно Нова Березівка

Недолугістю працівників ок жбк нова березівка в нашому районі нікого не здивуєш, а от те, що вони брешуть, знаючи, що є переписка їхніх представників із рекламною агенцією, яка розміщувала перший інформаційний плакат, якраз наводить на думку, що брешуть вони постійно і свідомо, саме з розрахунку на ту саму Велику Брехню, про яку писав Гітлер.

Отже – перше інформаційне повідомлення на борді від жителів НБ з’явилося по обіді 14 липня 2021 року, і вже 16 липня борд так “жодного разу нікому не заважав”, що на власника борда починають жорстко тиснути саме ті, хто називають себе легальними представниками власника ТМ нова березівка. Зверніть увагу, що в повідомленні є зображення Свідоцтва України на знаки для товарів та послуг, доступ до якого мають лише власники цього свідоцтва, та ті, кому вони ж самі їх і надали. Ну а Свідоцтвом України на знак для товарів та послуг номер 247853 володіє Козін Андрій Іванович:

Про те, наскільки нікчемними є вимоги в стилі “снімітє ето нємєдлєнно” до агенції, яка всього лиш виконує технічне розміщення матеріалу, та те, що зображення ТМ Козіна і зображення на бордах, є різними, навіть немає сенсу пояснювати. Головне, що борд же взагалі нікому не заважав! 🙂

Передчуваючи вектор “думок” професіаналів з фейкжеку, нагадую, що я не  захоплююсь ультранаціоналістичними ідеями та не культивую величність арійської раси, судячи з ваших методів, нешановні, саме ви дуже ретельно вивчаєте праці маніяків, але навіть їхні вчення вам допомогти не зможуть. Час повертатися до Гітлера задом, а до жителів – обличчям.

Далі буде…

Барахолка Нової Березівки