На сьогодняшній день вже документально підтверджено порушення Закону України “Про звернення громадян” директором та засновниками ОК ЖБК Нова Березівка Сервіс. Нажаль Розживін Василь Аркадійович, Козін Андрій Іванович та Школьник Максим Леонідович вирішили навіть порушити прямі норми закону, аби лиш продемонструвати жителям мікрорайону Нова Березівка свою зневагу до них та небажання цивілізовано взаємодіяти зі своїми клієнтами, які щомісяця приносять їм чималий дохід.
Якщо раніше фейкжек ігнорував громадян та знищував публічні звернення, але хоча б іноді все ж реагував на їх звернення, то в цьому році порушення Закону України засновниками та посадовими особами ОК ЖБК Нова Березівка Сервіс набуло системного характеру. Для прикладу, ось копія заяви, прийнятої директором фейкжеку Розживіним ще 09.08.2021 року (більше ТРЬОХ місяців тому) про що свідчить власноручний напис та підпис Розживіна на заяві:
Після того, як пройшло більше місяця, з дня початку розгляду заяви, заявник навіть нагадав фейкжеку, що в Україні є закони, які чітко визначають терміни розгляду звернень громадян і ці терміни вже порушені, отже порушені й права громадянина: (Стаття 20 ЗУ “Про звернення громадян”: Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.)
А ось, 16.10.2021, ще один мешканець Нової Березівки та клієнт ок жбк нова березівка сервіс звернувся з вимогою надати йому інформацію на яку він має право та яка б стала додатковим доказом у справі з незаконним вимаганням коштів зі сторони фейкжеку:
Редакція нашого сайту володіє інформацією про ще, щонайменше 3 письмових звернення від різних жителів так званого Home Resort до ок жбк нова березівка сервіс. Ні на одне із звернень жителі відповідей так і не отримали, що свідчить про повне ігнорування законів засновниками та посадовцями фейкжеку. Також це чудово ілюструє ставлення власників фейкжеку до своїх клієнтів, після того, які ті вже оплатили повну вартість землі та будинка.
Додати коментар